Bazen çok sıkıntı basıyo elim ayağım boşalıyor çarpıntım oluyo göğsüme ağrı atıyo daralıyorum baya ve yıllardır böyle hiç doktora gitmedim ama yeni doğum yaptım kırkım çıkmak üzere dahada arttı doğumdan sonra napmam lazım nasıl başetmem lazım bi önerisi olan varsa yazsın