Necla61 siz söyleyince baktım ama daha uygun satan yerler var bakıp alın.fiyatları şişirmişler biraz.kumandası bız de yok bılmıyorum ama akıllı telefonu,akıllı saati var(dün 60 tl ye aldık şoktan) ıkısını de sevıyo oglum.bir ara telefona taktıgı için almıstım onu da.masalcı tırtıl,köpekçik,canavar kamyon,linkimals(tembel hayvan ve kirpisi),beatbo bunları kullanıyoruz hepsınden memnunum.hemen hepsi sesli ışıklı vs oldugu için dıkkatını cekıyo severek oynuyo bunlardan tavsıye ederım.tableti de var onu da arkadasımıza hedıye olarak almıstık ve geri dönüşleri cok güzel oldu,bebegı baya sevmıs hep yanlarında gezdırıyolarmıs