Honeyboy Kızlar bende çilek var yemiyo kimse şerbet mi yapsam onu napsam karanfil tarçın zencefil kaynatsam nasıl olur acaba 😊
aysee-gul58 Honeyboy çokta güzel olur yap canım ziyan olmasın oğlunda içebilir bence afiyet şifa olsun şimdiden😊
Gunes_kiz Honeyboy hiç yapmadım ama arkadaşımda içmiştim hoşuma gitti canım. Nefis yemek tariflerinden bakabilirsin tarifine