Masal_MR haklısın canım, fakat dediğim gibi emziren grupta bir çalışmanın yapılmamış olması beni çok tedirgin etti , bu nedenle geri duruyorum , bir yanım yaptırmak isterken diğer taraftan soru işaretlerini silemiyorum, evet yaptırmayı öneren çok doktor var ama işte , uzun dönemdeki etkileri önemli , öte yandan yaptıranlara saygım sonsuz, eğer illa olmak istiyorum dersen , klasik yöntemle hazırlanmış olan Sinovac aşısını tavsiye ederim naçizane 🙂eczacıyım bu arada, fakat aşı konusunda ilk kez böyle zorlanıyorum .