umutcumunannesi bebeklerinizi tartarken kac gram dusuyorlar 200 gram fazla degil mi kalin giydirmedigim halde hemen 200 gram altini hesapliyorlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Kuzey06 umutcumunannesi bir saat once bir post actim oku ordaki yorumlari istersen. Benim sahsi fikrim fazla tabiki
ZehraSareMom umutcumunannesi Hiç kıyafetle tartmadı doktorumuz sadece bezi kalıyor öyle tartıyor daha kesin sonuç bence öyle
umutcumunannesi Kuzey06 sizinkini okuyunca aklima geldi zaten 😊 bizim doktorumuzda saglik ocağida hep kıyafetle tartiyor
Deneyimsizanne umutcumunannesi En doğrusu çıplak tartmak, ilk kontrollerde bezini bile çıkarıyordu Dr 🤔
Prens0205 umutcumunannesi bezin doluluk oranını da düşünüyorlar bizim 250 gr falan düşüyor doktor kıyafet bezi hesaplayarak hemşire 350 gr düşüyor 😄 yok 1 kilo düş diyesim geliyor 😀
2021annesi umutcumunannesi hastanede kaldigimizda 1 zibin eldiven don bez sapka 230 gram gelmisti tarttim. Uzeri daha fazladir tabi ..