Hayalims canım geçmiş olsun kan uyuşmazlığı sarılıgından dolayı bebeğim uzun kaldı kğvezde sarılığı çok ağır geçirdi yavrum. Çocuğum a doktoru 15 gün sonra değeri düşmese bile sarılıpın etkileri azalır demişti, çocuğumu hastaneden cıkardıgımızda ayva gibi sapsarıydı hala hep korkuyorduk ama doktor yatmasına gerek yok o geçecek artık yan etkisi azaldı sarılığın demişti. Sağlık ocağı doktoruna bakma yanlış hatırlamıyorsam onlar değeri 4 biliyorlar, değer o kadar da yüksek değil bence sen bir çocuk doktoruna danış sarılığı çoktan atlatmıssınız ona göre git boşuna yorumlamış olursun belki sorun yok diyecekler