Kızlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız benimle?? Kızım iştahız yemiyor ya pek. Ya gezerek peşinden yediriyorum ya da telefon izleyerek yiyor. Çok hareketli oturmuyor. Telefondan kurtarmak istiyorum durmuyor kucağımda. Nasıl beslenme düzeni oluşturabilirim iştahı nasıl artar ??