Merhaba bu defa kendimle ilgili bir konuyu sizlere danışmak istiyorum. Ben 27 gün oldu doğuralı (İlk çocuk-Sezaryen) kızımı kontrollere götürünce doktoru benim solgunluğumu fark etti gözlerime ışık tuttu tenimin soğukluğuna baktı vs. Sen iyi değilsin dedi. Ben harbiden de iyi değilim üstümde acayip yorgunluk var, baş ağrıları, hep uykusuz hissediyorum kendimi. Sağolsun kayınvalidem benimle kalıyor gece kızımın sesine hiç ama hiç kalkmıyorum. Doğumdan önce bir kapı sesine kalkan ben, şimdi kızımın bas bas ağlamasına kalkamıyorum. Bide şey kirpiklerim saçlarım çok dökülüyor. Sizce atlatır mıyım? Sizlerde bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl atlattınız?