Mlkmhrrm Ben önce dentinox kullandım ama pek fayda göremedim. Bu yüzden internette araştırdığımda karanfil ve zeytinyağının bebeklerde diş için rahatlattığını gördüm o yüzden ⅚ tane karanfil ezip 1 yemek kaşığı kadar zeytinyağı koydum 1 gün bekletiyorsun o zaten özleşiyor. Daha sonrasında kullanabilirsiniz. Ben jelden daha fazla fayda gördüm diyebilirim.
(ayrıca bebeklerde jellerin zararlı olduğunu okumuştum bir yerde bilgin olsun canım) onu gördükten sonra açıkçası bıraktım jeli