Arzuayse Yeterlimidir endişeliyim gece 2kere emiyo gündüz 3kere emiyo 7buçuk aylık uyandığında emmiyo ekgıda veriyorum bende uyuturkende emzirme yapıorum biberon süt istemiyo biyere gidemiyorum ac kalcak die evdeyim
annesinin_kizi Arzuayse canım her bebek kalkıp süt emecek değil ki sıkıntı yapma gündüz de yemedi iyiyse gece rahatça uyusun bir sıkıntı olmaz Uydu da çok önemli bir bebek için ben 40 günlükte sonra hiç uyandırmasın kendi acıkınca uyandı ağladı hemen mamasını içirdim
Durukusunannesii Arzuayse ben sadece gece emzireblıyoeum gündüz emziremıyorum emmiyo Mama veriyorum bazen sagıp veeiyorum sütte kalmadı yanş artık
Honeymoms Arzuayse canım hıc üzülme 3. Aydan7. Aya kadar hep uydururken emdi ama emdi 😉 zamanla kızdırmadan kolye takarak konuşarak göz temas I kurarak alıştırdım zaten uyuturken emzırıyorum birde bazen uyandıktan sonra keyfı olursa üzme kendini 🥰hiç emmemesinden daha iyidir 🥰
sayrannannesi Arzuayse yani bende hemen hemen aynı şekilde emziriyorum 10 aylık genellikle ek gıda ve nadir olarak mama iciriyorum 120 cc onu bile içkiyi ek gıdadan kaynaklı:)
Arzuayse annesinin_kizi gündüz süt içmese olurmu 3saatte bi içmesi lazım diolar mama biberon agzına koymuyo bian önce büyümesini bekliorum
Arzuayse Durukusunannesii yine mama içiyo canım onuda içmiyo 8aylık olcak 3ay düzgun emdi emzikten kaynaklandığını düşünüyorum ona düşkün
rbndmrcn Arzuayse ek gıdadan çok doyuyor olabılır belkı memeye de çok düşkün degılse istemeyebilir biraz az doyursanız belki biberon meme ister
Durukusunannesii Arzuayse egerki mamada içmeyip aç kalıyosa idrarında iltihap olablr bizim öyleydi mamayıda almıyodu biz doktora götürdük tahlil yaptrdık idrarnda enfeksiyon çıktı
Durukusunannesii Honeymoms 7. Ayda genelde meme reddi geçer diyorlar dogrumu? Bende onu ümit edyrm hatta az önce post açtım sadece gece emiyo gündüz sağıp veryrm bide mama veryrm
Honeymoms Durukusunannesii yengem ebe hiç bir bebek açlıktan olmez dedi gaddar dedim mama sevmedı kokusu benı bile rahatsız etti (yanlış anlaşılmasın tercıh meselesi ) 4 5 saat vermedim sonra acıktı usulca sevdim oksadım uykudan önce verdim zamanla geçti sütümde arttı sen sütüm var dersen var olur yok dersen yok olur canım 6. Aydan sonra bebek emdıkve istersen su iç vücut süt üretir
Durukusunannesii Honeymoms benm sütüm az olduğu için doğduğundan beri mama destekli gidiyoruz biz ama meme reddi olmadan önce günde 1 kere verydm smdi emmediği için mecbur veriyorum ne yaptıysam emiyo gündüz
Durukusunannesii Honeymoms insallah suan doyurdum sağdığım sütle çok acıkana kadar vermcem bakalm insallah emer