Purple13 yattigi yerden başını kaldırıyor sürekli yatirinca ağlıyor kaldırıp dik tutunca susuyo hemen🤭aile hekimindeki hemşire 5.aydan sonra yavaş yavaş oturtmaya basla demisti ama ben sadece kucağımda oturuyorum bir iki gündür 🙂sanki bir yerine bir şey olacakmis gibi geliyor bana