1prens1prensesannesii https://hizliresim.com/lUifKd Kızlar bu kullanışlı mı. Oğlum 11 aylık hala şırınga ile içiyor. Biberon bardak görünce elini içine sokup oynamaya. Çalışıyor. Bundan almayı düşünüyorum. Ama nuk ta tavsiye ediliyor
Kagansmother 6 ayligiz normal bardak veriyorum baya gayret ediyor içmeye bi kac defa kendiniz gösterin nasil icecegini sonra doke doke bulur yolunu elini icine sokması bilmediğinden değil oyun istiyor ondandır
Berenalp 1prens1prensesannesii hayır pipetli bardağını kullanıyorum ben normalde su icmezdi pipetliye bayıldı su kuşu oldu
Tatlisannedilekk 1prens1prensesannesii oğlum 6buçuk aylık wee baby nin alıştırma bardağını kullanıyorum çok memnunum
ilknur06 1prens1prensesannesii nuk kullanıyoruz biz akıtma damlatma yok. Kızım 6 buçuk aylık çok güzel su içiyor