ceyda0101 Hanımlar merhaba. Aranızda fantom elektrikli süpürge kullanan var mı ? Kullananlarınız varsa fantom pratik XL torbasız kuru süpürgesi mi yoksa P1200 pratik 500 W toz torbalı süpürgesi mi daha iyi ?
Ebru_ersin09 ceyda0101 Ben torbalık kullanıyorum çok memnunum yaklaşık 1 buçuk senedir büyük supurgemi cikarmiyorum