Merhaba güzel anneler 🌺 Arçelik’in bulaşık makinasını kullanıyorum deterjanım da fınısh son 1 aydır bardakların tabınında deterjan kalıntısı bırakmaya başladı . Yoğun programda yıkarsam da aynı oluyor . Tableti filtrenin yanına tabana koydum sonuç yine aynı var mı aynı durumu yaşayan önerisi olan