Kızlar biz bugün 7 aylık olduk çok şükür 6 aylık aşısında gittiğimizde 7 kiloydu hemşire normal dedi ailem de diyo sürekli zayıf bu çocuk aç kalıyor mama yedirsene felan oğlumun boyu uzun olduğu içinde göstermiyor tombik bir bebek değil ek gıdaya geçti zaten aynı zamanda anne sütü alıyor bu ay neler vermeliyim ve kaşık maması kullanmalı mıyım hani hero baby nin oluyo ya sütlü pirinçli tahıllı felan napim ya kafam çok karışık 😏❤️