elifimm49_49 Toplu sipariş vermeyin derim çünkü beden tutmayabilir, pişik sorunu yaşayabilirsiniz. Bazı bezlerin kilo aralığına göre bedenleri çok dar oluyor mesela. Ben oğlumda pampers , molfix ve sleepy denemiştim hepsi pişik yaptı. En iyi gelen bez goon oldu ,6 aydır kullanıyoruz. Her bebeğin cilt yapısı farklı olduğundan başkasına iyi gelen sizin bebeğinize gelmeyebilir.