Merhabalar hanımlar.
3 ay 13 günlük kızım. Doğduğundan beri Hipp Organic Combiotic kullanıyorduk. Besin alerjisi şüphesi ile 3 gün önce Evolvia a geçiş yaptık. Kakası yeni düzene girmişti artık her gün yapmaya başlamıştı ama Evolvia dan beri yine yapmamaya başladı. Kullanıp bu sorunu yaşayan oldu mu hiç ? Probiyotik damla ve gaz damlası da kullanıyoruz. Çok huzursuz kuzum büyük ihtimalle kaka yapamadığı için 😕