Kuzey06 Sağlık ocağına aşı haricinde gitmiyorum, kontrole doktora götürürüm. Özellikle aşı öncesi doktor kontrolüne giderim mutlaka.. hastanede ölçtükleri boya, kiloya da güvenmiyorum çünkü yanlış, doğumda 44 cm dedikleri bebeğim 1 aylıkken 42 cm’di, böyle bir şey olabilir mi 😂