Pinkbery Kızlar selam 6 ay once dogum yaptım 2gümdür karnımda sol tarafta icten bir acı var. Agrı değil ama elimle bastırdıgımda acıyor. Dış dikişlerin oldugu yerde değil ama daha yukarıda Sol tarafımda miyomum vardı onla ilgili olabilirmi. İyilesme sürecimi yada bu durum. Yaşayan varmı😣
Deletedmom115 Pinkbery iç dikişlerin iyileşmesi çok zaman alıyor 6 ayda iyileşmez diye düşünüyorum belki üşüttünüz o da ağrı yapabilir
Pinkbery Deletedmom115 inşallah öyledir. İçten enfeksiyon yada iltihaplanma durumları oluyormu acaba. Korktum😣