atesi 39,5lara cikti doktora goturduk antibiyotik tedavisi basladi sali gunu.sali gununden bu yana inanin sadece gece 210ml mama yiyor baska bir sey agzina surmuyor.yemek icin oturttugmzda aglama krizleri geciriyor.ne zaman duzelecek bu durum tukendigimi hissediyorum.atesi yok bugun.ac karnina antibiyotik iciyor sabah aksam.onu bile tukuruyor zorla agzina sokuyor aglata aglata.yasayan biri var mi duzelecek mi nolur bi yardim edin.gunde bes kere corba yapiyorum onu yemezse bunu yer en sevdigi seyleri yapiyorum hayir mumkun degl yemiyor.