Gizemiss foto at bakalım bi ama genelde süt aknesi olabiliyor ilk üç ayda çok oluyor sütün yüzüne değiyor bebeğinin o da öyle yapıyor kırmızı sivilce gibi doluyor vücudunun diğer bölgelerinde yoksa sadece yüzünde ve döş kısmındaysa süt aknesidir ve üç ay içinde geçer doktor bana emzirdikten sonra ılık bezle yavaşça sil demişti