Kızlar bebeğim 3 aylık burnu çok çabuk doluyor bizde günde iki defa serum sıkıp otribebe aspiratör ile çekiyoruz ama bebeğim çekene kadar çığlık kıyamet çok zorlaşıyor bu durum artık🥺Baby-Vac diye bir ürün var elektrik süpürgesinin vakumuyla çekiyorlarmis hemde birkaç saniyede. Aranızda kullanan var mı kullanmaya çekindim çünkü zarar verir mi bebeğime🙄