Merhaba,oğlum yeni 3 ayını bitirdi. Gündüzleri evde çok kısa uyuyor yani devamlı ayağımda sallama modundayım uyuyup 10 dakikada bi uyandığı oluyor çok kısa uykuları. Dışarı çıktığımızda aralıksız uyuyabiliyor iki saat belki fazla ama evdeyken çok nadir genelde gündüzleri hep ayağımda pertim çıkıyor😓