Urastaha beneğimi geceleri ayağımda sallamaktan belim koptu 2-3 ay önce fizik tedaviye gittim belim ağrıyo diye iyi olmuştum bebeğim kilolu ve ayakta sallanarak uyuyo geceleri belim yine ağrımaya başladı yalnız mıyım yoksa benm gibi varmııııı
Yelda35 Urastaha ben 🙋🏼♀️ Ameliyat olmam lazım şu an iki büklüm yürüyorum memede uyumaya alıştı, ayakta sallanmaya alıştı (kayınvalidem sağolsun)
Urastaha Yelda35 zaten bu insanların zevkleri yüzünden anneler mahfoluyo ya kimse demiyorki biz gidiciyiz asıl bakacak olan anne ona gre davranalım