Feyyyzza merhaba hic sorun degil bence. Benjm kizimde 2 aylik. 1,5 aylik oldugunda bazen geceler 5-6 saati uyuyordu kilo alimi iyiyse doktor uyandirmayin diyor. Ancak suanda kilo alimi yavasladigi icin 4 saattte 1 besle diyor. Son zamankarda uyksu cok bozuldu kendisi saat basi kalkiyor neredeyse. Ancak uyku da beslenme kadar ihtiyac uyuyan cocuk uyandirilmamali bence kilo alimi iyi oldugu surece.