Oğlum 3,5 aylık 2. Ayından sonra alerji teşhisi koyuldu o zamandan beri çok sıkı diyetteyim ama ne yaptıysak kakada kan bitmedi doktor bi hafta dinlendirmek için mama verdi similac alimentum 4 gündür sadece onu veriyorum ama bu sabah yine kan vardı başına daha önce böyle bi durum gelen var mı ?