Merhaba sevgili anneler, kızım 5 ay 10 günlük ve bu zamana kadar sadece anne sütüyle geldik. Bu ay süt alerjisi çıktı o yüzden 1 haftadır diyetteyim aynı zamanda 1 aydır kızımın kilo almadığı büyümediğini de öğrendik artık sütüm yetmiyormuş. Azaldığını hissediyordum sağdığımda 60 cc anca çıkıyordu. Alerjik bebek olduğu için ve kilo da alamadığı için doktor bize evolvia rp ve bir toz karışımı daha verdi kilo yapması için ama kızım ağzına sürmüyor biberonla da denedim kaşık biberonla da normal kaşıkla da almadı ağladı sanırım tadını sevmedi:( bu mamayı kullananlar var mı aranızda, severek emiyor mu bebeğiniz? Bir de sütüm nasıl artabilir? Yediklerim sınırlı sadece meyve sebze kuzu eti balık ve tahıl tüketebiliyorum günde de 4 litre su içiyorum.