Nazdar72 Bebeklerin bagirsaklarinin ek gidayi sindirmesi 6 aylik yani 180gunu dolunca mumkun oluyor. Eger ki kilo alimi yoksa, sadece
mamayla besleniyor ve kilo alamiyorsa veya takipli doktorunuz ek gidayi bu aylarda onerecek bir durumla karsilasmamissa 4.ay ek gida icin cok erken kabul ediliyor. Tadimlar icin 5-5,5 aylar arasi baslatabiliyor bazi doktorlar ama genelde 5,5ayliktan sonrasi ya da 6aylik olmasi makbuldur, sizin bebeginiz daha kucuk. Oruc tutup tutmayin demek asla benim haddime degil ama eger zorlaniyorsaniz en azindan bir gun tutup bir gun birakma yontemiyle deneyebilirsiniz belki bebeginizin esas besini ilk 1sene anne sutu ya da formul suttur.