Serrax birde uykusunda inlemek gibi sesler çıkarıyorlar yenidoğanlar ben bundan da endişelenmiştim hatta sağlık ocağına gittiğimizde uyuyordu orada da değişik sesler çıkardı hemşire bu bebek hep mi böyle uyuyo dedi nedendir bilmem ama şaşırdı yani sanki bi yeri agriyomus da inliyormuş gibi buda yenidoğanlarda oluyormuş şimdi oda.yok bilginiz olsun olursa endişelenmeyin 😄