Ayazinannesi3001 Kızlar oğlum 3 aylık hiç uyumuyor sürekli ağlıyor meme emmek istemiyor. Ve sürekli uyuttuğum anda sıçrıyor. Emzikle sakinleştirmeye çalışıyorum oda nafile. Bunu yaşayan varmı. Ne yapmam lazım?
F-Betul Ayazinannesi3001 Evde hafifçe gezindirin kucağınızda iyi gelir ama tabi başka rahatsızlığı olmadığından eminseniz.
Mrveykt Ayazinannesi3001 Plates topu varsa o nun üzerinde siplayin. Bebegi gaz cikarticak gibi kucağıniza alın.
Tortilla Ayazinannesi3001 idrar enfeksıyonuna baktırdınızmı benm kızım 2 aylık hep aglıyor uyumuyordu ondanmıs hıc belırtıde yoktu 7 iğne kullanmıştık
Birminisannesi Ayazinannesi3001 benimki doğduğundan beri öyle kolik bide üstüne 2 aylık şu an 🙄🙄 zor bir dönemden geçiyorm inş kısa sürer
Mrveykt Ayazinannesi3001 oluyor bizim bebek de sonra uyudu zaman yavaş yavaş yatağına koyuyorum pis pis diyerek😅
Kk41 Ayazinannesi3001 Beyaz gürültüyle sakinleşip emziriyordum öyle uyutmaya çalışıyordum .bizim 1 ay sürmüştü . Allah kolaylık versin😑
1284_naz Büyük ihtimal şuan büyüme atağı geçiriyor hiç bir çözümü yok gerçekten çok kısa sürüyor genelde inşallah tez vakitte Atlatır
Urasmom Ayazinannesi3001 atak için erken gibi geldi bana. Belki bir ağrısı vardır. Benim bebeğim de bi kaç gündür huysuzdu doktora götürdüm kulakları arıyormuş meğer.
17aras02 Ayazinannesi3001 bizde de durum aynı 2 aylığız. 2. Büyüme atağındayız. Sizinki de atak olabilir.