1284_naz Bebeğim mamayla besleniyor +4 aydan sonra ek gıdaya başlamayı düşünüyorum aramızda bu durumu yaşayan var mı?
ecemm-6161 1284_naz canım doktor dedi mi başla cok erken 4 aylık için ben 5 aylık ken başladım 4 buçuk aylıkken sadece kendim yapıyırum süreklş yogurt onsan aZıcık verdim hep başka bişeu vermedim bagırsak yönünden sindirimi zor olur
xrtalafx 1284_naz Benim kızımda mamayla büyüyüdü sağlık ocağı 4 ncü ayda başlayalım yavaşça dedi yogurt meyve suları ama doktorum önermedi ve bende vermedim 5 nci ayda damağına sürerek tattırdım herşeyi onun dışında başlamadım sizede tavsiye etmem daha çok küçük sindirimi o kadar hazır değil elbet yiyip içiçek ama bekleyin 5nci ayda tadım yapın az az en azından sağlıcakla büyütün ❤️
Arassezin 1284_naz bizde mamayla besleniyorduk.saglik ocağında ebe kilo alımı yavaş diye başlatmisti ama bağırsakları tolere edemedi.daha kötü oldu.ishal oldu hiç kilo alamadı.siz mamaya devam edin.kilo alımı iyiyse 180 gün kuralına göre başlayın.tabi doktorunuz ne dese onu yapin
yaseminnyasar Arassezin benim bebegiminde kilosu cok dusuk alerjik oldugu icin ama tam 6 ay dolunca basladim su an bile zorlanabilir sindirmekte erken baslayanlari anlamiyorum kilo alsin diye formul mama anne sutune onem verilmeli
prensannesi55_ 1284_naz Anne sütü ve mamayla besleniyor bebeğim emmek istemiyor genelde sağarak veriyorum bu yüzden doktorumuz 4.ayda başlayalım dedi 1 ay sonra tekrar kontrolumuz var
Kk41 prensannesi55_ Kilosu ayına göre iyiyse biraz daha erteleyin isterseniz. en erken 4 buçuk diye biliyorum bende.Bagırsaklarına agır gelebilir
Cheerfulmom 1284_naz Ben asla ama asla doğru bulmuyorum. 5. Ayda doktor başla dedi diyenleri bile anlamıyorum lütfen 6.ayı kilo alımı az da olsa bekleyin. Sonra bagırsak floralarını bozuyoruz bebeklerin ilerde daha büyük sorunlara yol açıp daha çok kilo vermelerine sebep oluyoruz.
prensannesi55_ Kk41 Kilosu iyi ama dediğim gibi emmek istemiyor zorlaya zorlaya 3 aydır ilerliyoruz doktorum sadece anne sutu alsaydı 6.ayda başlatıyorum mama da yediği için 4.ay uygun dedi duruma göre tekrar bakacağız
aay1 @1284_naz bizde 4 ay 3 günlüğüz doktorumuz doyumluk değil tadımlık olarak başlattı yoğurt, kabak, elma püresi falan verecekmişim günde 1 çay kaşığıyla başlayıp 3 gün böyle yapıcam sonra 1 tatlı kaşığı 1 yemek kaşığı olarak arttırıcam
Ye2020 1284_naz ben başladım elma suyu havuç ve yoğurt verebilirsin dedi doktorumuz mama ile büyüdüğünden tattırmak önce denemek istedim bunları 5 aylık olunca yavaş yavaş öğün olarak vereecem kizimdada öyle yapmistim
yaseminnyasar Ye2020 meyvelerin suyunda yuksek seker oldugundan kendisini verin diyolar ama neden suyu dedi acaba ben elmayi rendeleyip vercektim
OncedenGurme 1284_naz biz başladık. Tamamen doktor önerisiydi. Ben doktor önermesine rağmen çekimser kaldım. Sadece denemek için tadımlara başlattım. Baktım ki bebeğim istekli, devam ettim. İstekli olmasaydı mama takviyesini arttırarak devam edecektim
Ye2020 yaseminnyasar rendeleyip verebilirsin bende cam rendede rendeliyorum biraz pureside gidiyor ama havuç mesela ya haşlama olacak yada sikacaksin ama meyvedeki şeker doğal şeker ben sorun olacağını düşünmüyorum tutup bir bardak vermiyorum zaten iki üç çay kaşığı püre yutabilirmi korkum var suan
Kuzummm 1284_naz ben baslamıstım doktor demıstı sımdı 7 bucuk aylık gayet iyi oldu bi sorub yasamadım ek gıdada hiç