Nisaelizmom 1284_naz bizim bu ay kontrolümüz yoktu. 4. Ay da hem aşısı hem kontrolü var 🥰 Gündüz uykusu berbat hiç uyumuyor uyku süresi bi yarım saat falan sonrasında hep uyanık. Sürekli kendi kendine ses çıkarıyor artık gülmeye başladı 😍😍 ellerini emiyor 🙈
Minikkuzum1999 1284_naz gündüz uykusu hiç yok gözlerini kapatmadan geri açıyor sürekli oyun istiyor sesini keşfetmeye çalışıyor herhalde tatlı komik sesler çıkarıyor bu ay Aşı olmadığı için önümüzdeki ay da aşı kontrol var o zaman öğrencez kilosunu flan
Minikkuzum1999 1284_naz önceden yinede yatıyor biraz şimdi hiç uyumuyor gündüz sizinkinin gece. Uykusu nasıl