BiciNanaMusi Merhaba güzel anneler 🙋 eskilerin deyimiyle 4. Ay anneyi tanıma ayı imiş ve hiç dokulmeyen saçlarım müthiş bi şekilde dökülüyor oluk oluk saç geliyor elime bu yüzden mis kiminde diş çürütürken kimisinde de saç dokuyormus varmı böyle şikayeti olan 😊
Bahar06 BiciNanaMusi bennnn bennnn kesinlikle ben 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Yakında kelloş kalacam diye korkuyorum 🤣
BiciNanaMusi mrymdnr Eymenmerve92 Bubu Simays galatasaray Sevde123 Mutluaile Kuzumveben Busrasy Ftmsnny fatima Yalnız olmadigimi biliyordum kızlar umarım fazla uzun sürmez yoksa dediginiz gibi kel kalicak 😂 birde ama güzel yanından bakmak lazım meleklerimiz bizi artık tamamen tanıyor anayiz biz anaa😂😘😘😘
Bubu Avuçla dökülüyordu gecen ay su an5aylık daha az dökülüyor ana hala dökülüyor. Ne zaman btecek bilmem
Simays BiciNanaMusi benim de oyle ama bence moralinizi bozmayin cunku hamilelik doneminde hic sacimiz dokulmuyo dokulmeyen saclar simdi dökülüyor hatta ben birazda memnunum saclarim cali gibi ve sekle girmiyordu simdi hamilelik oncesi dogal haline donecek
galatasaray BiciNanaMusi oglum 3.5 aylik inanilmaz saclarim dökülüyor sanirim bu gidisle kel kalicam:(
Sevde123 Benimde felaket döküldü çok seyreklesti şuan 7 ay 20 günlük durdu dökülmesi son bir haftadir
Mutluaile BiciNanaMusi normalde çok dökülürdü hamileyken çok rahattım hiç dökülmedi ama şimdi banyodan zor çıkıyorum iki saat onlarla uğraşıyorum çok dökülüyor evde her yer saç başımı açamıyorum 😂
Kuzumveben BiciNanaMusi ben 😓 bu ay kan değerlerime baktıracağım vitamin takviyesi almak istiyorum benimde 4.ayda basladi bebegim 4,5 aylik suan cokta guzel gür saclarim var ne olcak bilmiyorum boyle 😥
Busrasy BiciNanaMusi ilk defa duydum bunu ve kesinlikle ben 🤣 saçlarım avuç avuç dökülüyodu. Dedim heralde çok yıprandı kestireyim kestirdim ama yok yine aynı
Ftmsnny BiciNanaMusi avuç avuç dökülüyor benimde. Şampuan hallales işe yarıyor dediler bende hiçbir etki yapmadı
fatima BiciNanaMusi 3 ay 20 günlük muazzam şekilde saçlarım dökülüyor sanırım vitamin eksikliğinden.. 4. ay aşısında bunu soracağım 😁
Sedefbxl BiciNanaMusi ben kel kaldım arkadasım kızımdada boyle dokulmustu sonra tekrar cıkıyorya felekat kucuk kucuk kıvırcık magrul gıbı gezdım uzayana kadar yıne aynı olucak 🤦🏻♀️
Ebbrru BiciNanaMusi ay benimde deli gibi dökülüyor 3.5 ayligiz ama biz bana demişlerdi inanmamistim var mı böyle bişey cidden ya