Fatma29 Vicco aldık biz.
Ortopedik tercih ettik çünkü parmak ucuna basıyordu ve doktoruna sorduğumuzda düz taban yatkınlığından ayak tabanlarında ağrı olabileceğini, bu yüzden parmak ucuna basabileceğini söylemişti.
Vicco klasik bez ayakkabı ve aynı modele benzer panduf aldık. Ondan önce de bilek desteği olan, ortopedik, sandalet tarzında, yumuşak deri bir ayakkabı aldık.