Brconer Urazinannesi2808 kırmızı paketi tahriş yaptı şuan bulabilidğim molfix ve önlem var başka da yok . Önlemi hiç kullananı duymadığım için cesaret edip almıyorum babay turco gibi tahriş yaparsa bir de
burcu1234 Brconer ben yeşil olanı kullanıyorum ama kırmızıyıda ilk çıktığında tanışma paketi olarak almıştım. 4 tane çıktı içinden hem çok küçük kalıp hemde pişik yaptı. Önlemde geçen ay denebunudan çıktı tesadüf 4 tane fena değil. Pişik falan yapmadı ama. Bu arada şok un bebeland bezi var içeriği çok temiz ve baby turco doğadanla birebir aynı içeriğe sahip aynı firma üretiyo.paketlerin üzerini birebir karşılaştırdım sadece zeytinyağı farkı var( çok takıntılıyım içeriğe). Baby turco siparişim gecikirse şoktan alıyorum.
Organikumos Brconer sleepy külot beze büyük numaralar için iyi diyorlar canım yeni çıkan extrayıda deneyebilirsin ondanda memnun kalan çok olmuş 🤷🏻♀️
Brconer Organikumos olur teşekkür ederim öneri için . Kilo aldıkça başlar sıkıntı olmaya başladı artık ya
Brconer burcu1234 baby turco nün yeşilini çok aradım ama bir türlü bulamadım ı benim hoşuma gitti ama bulabilirsem alacağım .
ArenBaby İlk önce prima premium care kullanıyodum fakat daha sonra prima aktif bebek kullanmaya başladım ve çok çok memnunum aşırı ince ve hafif bi bez, ne kızarıklık yaptı ne de sızdırma yaptı şimdiye kadar
Brconer ArenBaby primadan çok insan memnun ben de seviyorum ama azıcık tuzlu geldi bize o yüzden almak istemiyorum
burcu1234 Brconer kendi sitesinden alıyodum hep geçen hafta çiçek sepetinde indirim vardı ordan aldım. Sanırım şimdi trendyolda da var.
burcu1234 Brconer ben sürekli alıyorum. Sanırım bölgeden dolayı kargo haftada 2 gün uğruyor. Çünkü ya çarşamba yada c.tesi kargo çıkışı yapıldı.Hiç şaşmadı o yüzden artık salı yada cuma veriyorum siparişlerimi. Bide ups değil ptt seçiyorum
Bilge-k Kızlar ben slepyy molfix ve prima premium care kullandım hiç biri pişik yapmadı sleppy lastikleri çok sıkıyor ve çok kalın yapısı var sızdırmada yaptı molfix güzel geldi aslında ama sızdırdı prima dokusu fln çok güzel ama bazen o da sızdırıyor anlamadım ben bu işi normal mi acaba bezide bol bırakmıyorum yani bazen gece takıyorum sabah alıyorum sızdırmıyo bazen de 3 saatte sızdırıyo Brconer