19972017 çok geçmiş olsun.ben kızım kayınvalidem kayınpederim kasımda covid olduk. Aynı evdeyiz. Eşime geçmedi. Yani bulaşmayınca bulaşmıyor canım. Yine sende test yaptır ne olur ne olmaz tabi.
maskenizi takın evi dezenfekte edin sık sık havalandırın bol vitamin , sirkeli ılık su bize iyi gelmişti onu da isterseniz deneyin.
ateş olunca da parol almıştık. Tekrar çok geçmiş olsun