Derin_kuzu canım bende 2 ay oldu taltıralı hala kanama var 1 hafta azalıyo damla damla sonra çoğalıyor gittim tekrar hastaneye doktor baktı yerin de sorun yok dedi vücut yabancı cisim algıladığı için böyle bir tepki veriyo ama ki eğer ped dayanamayacak kadar kanama olursa hemen gel dedi öyle olmadı şükür