Merhabalar kızım 18 aylık basından beri yeme sorunları yaşadık ben kendimi yıprattım vs balık yağı etkilemedi daha sonra üzüm cekırdegı önerdi doktorum ilk zamanlar etkı etti okadar mutlu oldum ki son zamanlarda yıne azaldı yemesi pazartesi de 1,5 yaş aşımızı olduk ve o gün bugündür asla ağzını açmıyor yani 1 kaşık bısey yemiyor ağzına da damla yapıldı ondan mı etkılendı bılmıyorum ama hep bu sorunla uğraştığım ıcın tahammülüm yok ymeedıgı an ben ağlama krızlerıne gırıyorum ne svıyosa denedım yok hayır balık kraker yıyor bırtek ne yapmam lazım cıldırmak uzereyım