Tosbikhamza ya benim tospacukum da öyleydi😁istediği bişey olurdu alamazsa minnet etmezdi de hiç ama şimdi tutamıyoruz kıpır kıpır hep dönüyor, eğiliyor, uzanıyor.. demem o ki bu işler öyle yazılan gibi olmuyor bebeğin kendini ne zaman hazır hissederse o zaman oluyor sen akışına bırak bi bakmışsın dönebiliyor anlatabildim mi☺️