Tosbikhamza
Postunuzu okurken eski günlerim aklıma geldi. Arada neden yaa neden diye ağladığım günler bile olmuştu 😊 üstüne çokça titrediğimiz için herşeyi geç gelişti. Geç döndü,geç emekledi,geç yürüdü vs
En iyisi zamana bırakmak. İnanın o şekilde daha rahat büyüyorlar 😌