edaaydinm 4 ayn24 günlüğüz ilk defa bu gece kalktı yani 12.30’da kalktı 3’de zor uyudu hadi bizimki atak ne zaman gececek bilmiyorum cok yoruldum 🥴sahıra kadar oturuyorum ezandan sonra yatıyorum kızımda sabah 10’da kalkıyor dahada bana uyku yok cok yoruldum