ArenCan uyurken verin bari. Benim kızımda öyleydi saatlerce aç dururdu ama biberonu istemezdi çeker çeker bırakırdı. 40 tane mama değiştirdim acaba tadınımı beğenmiyor diye . Yok buymuş meğer. Ek gıdaya geçince rahatladık şimdi daha iyi tutuyo kaşıkla beslenmeyi daha çok seviyo. Bu bazı bebeklerde malesef huy oluyo.aetık uyurken verin kucağınıza bişeyleri göstererek içirin ayakta gezdirin 😬😬😬