maestro bende aynı dertten muzdaribim. Bebeğim 3aylık. Son 15 20gündür böyle ama gece anlamsız hareketlerle çıkaramıyor o kadar ıkınmasına rağmen uykusu bölünüyor. Peki kakası sıvı mı kabız gibi mi?birde daha önce böyle bir sorun var mıydı 3aya yaklaşırken mi oldu?