10 gün öncesine kadar ayakta sallıyordum kendini uyandırdığı için uyuyana kadar ellerini tutuyordum 1 saat 2 saat sallıyordum ve sadece 15 dakika uyuyordu gece gündüz geceleri sabaha kadar ayağımda durmak istiyordu ve artık yorgunluktan bitmiş bir haldeydim uyku eğitimi vermeye karar verdim ve araştırdım okudum sürekli ne yapmam gerektiği çok zor olmadı yaşadığım sıkıntıdan daha zor değildi en azından aslında kızım uyumayı bilmediği için uyumuyormuş bunu öğrendim şimdi koyuyorum yatağına kendi kendine uyuyor, ayakta sallamak o kadar zor bir durum ki aylarca bunun sıkıntısını çektim inanın ve biraz sabırlı olun gerçekten hemen öğreniyorlar uyumayı