Kizlar oğlum 15 aylik dil gelişimi için bir şeyleri ne kadar oyun olarak tekrarlarsam da söyleyip anlatsam da kitapta okusam konuşmuyor ya da beklediğim şeyleri yapmiyor 🙃
Bir şeyi öğreniyor ama sonra onu yapmiyor bir iki hafta evde kendi ismini söyledi sonra birden birakti hatırlatıp tekrar ediyorum tık yok. Bazı kelimeler söylüyor ağzının içinde geveleniyor sözcükler.
Sorum şu
Farkli bir yöntem olarak neler yapıyorsunuz merak ediyorum yeni fikirlere her zaman açığım ☺