Anneler selam 3 buçuk aylık bebeğim var emzirmeye başladığım da meme uçlarımda yaralar açılmaya başlamıştı. Sol göğsüm enfeksiyon kaptığı için antibiyotik kullandım ve yara böylece kapandı. Şimdi sol meme ucumda yeniden yara olmaya başladı. Aynı şeyi yaşayan anne var mı veya napmam gerekiyor