Kızlar reglimin dun 6. Günüydü ve bitti diye biliyordum akşam abdest aldım. Bugün sahura kalktım sahur yaptım ezan okundu lavabodayken gene kahverengi leke gördüm. Oruç tutayım mi tutmayım mi? abdest alsam şimdi kabul olur mu orucum? Kayınvalidem öğlen alırsın şimdi üşütme dedi şimdi alacaktım abdest ama ezandan sonra gördüğüm içinde tutar mı orucum tutmaz mi bilemedim tereddütte yaşadım bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz? Şimdi abdest alsam kabul olur mu yoksa ezandan sonra gördüğüm için kabul olmaz mı orucum boşa abdest şimdi almiim mi napim