sima ya inşallah😢1. Ayı bitti başladı atopik dermatit 6,5 aylık olduk hala devam. Ek gıdaya daha yeni başladık biz. Denettiğim herşeyde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. Egzamaları da geçsin istiyorum artık😢umarım bu sıkıntıyı çeken her çocuk tez zamanda atlatır