Alparslan12 beegim 7 aylik ilk gun tutmayi denedim asla anne sütü içmedi gelmedigini de hissediyirdum zaten bende çocuğun rızkını kesmektense borcumu sonradan tutmayi tetcih ettim dilerim sende sonra tutarsın çünkü daha cok küçük ve bütün vitaminleri anne sütünden alabilecek donemde hadi ek gıda dönemi falan olsa bir nebze karar senin