Anne13 Sokağa çıkma kısıtlaması geldi ben bunu düşünemedim nasıl uygulama yapacağım bilmiyorum sizin bir fikriniz varsa çok sevinirim
Caglarass Anne13 Benimde eşim aldı. Bizde sorun olmadı ama yasaklardan dolayı süreç uzadı mağdur olan çok kişi oldu
Elaasenamommy Anne13 ben geçen sınava girdim ama maalesef heyecandan b parkında yön şaşırdım kaldım 😭
MerveAkty Anne13 ben aldımm zaten kursun verdiği saatler yetti. Eşimle hiç pratik yapmadık bile 1.sinavda çok minik bi hata yüzünden kaldım 2. Sınavda çok rahat geçtim hatta dün dosyamı kaymakamlığa verdim 😁🥰 önemli olan kurşun kaç saat eğitim verdiği bence